Re: DObry program do nauki programowania

Autor: Tomasz Szcześniak (tszczesn_at_pay.com.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 00:23:07 MET DST

> Coś nie tak z twoimi zabawkami. Mam pod opieką dwa warp Servery (czyli Warp 3),
> chodzące non stop od 2 lat.

To nie jes Server, nie mam takowego, więc nie wiem czym się różni od
zwykłego Warpa 4. Ale dzisiaj rano mp. po 6 dniach ciągłej pracy zawisł
PM - nie reagował na nic, tyle, że kusros myszy się ruszał, ale nawet
Watchcata się nie dało uruchomić (piknięcie w głośniczku było, więc
zauważył wywołanie, ale na tym się skończyło. a CAD grzecznie zrsetwał
systam :(

--
Tomasz Szczesniak
tszczesn_at_elka.pw.edu.pl - Nie užywa , nied ugo go stracŠ