Re: Re: Śmichu warte

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 23:06:02 MET DST

On Fri, 20 Apr 2001, Leszek KUBRAK wrote:

> Szczerze ? Jeżeli zapewnisz minimum 50 sprzedanych egzemplarzy, możemy spróbować.
> Inaczej, sorry, kocham ten system, ale nie do tego stopnia żeby do niego dokładać,
> poza pojedynczymi egzemplarzami dla siebie.
 Mowilem powaznie. Moze by sie dalo skombinowac troche chetnych,
myslalem o tym w ten sposob: kupujemy (podajac sie za oficjalnego
dystrybutora na pl) troche taniej (bo co w koncu...;-)) na poczatek kilka
egzemplarzy, powiedzmy ze 4. Jesli znajdzie sie trzech chetnych,
dokupujemy dwa kolejne.. oczywiscie to bedize zaden interes:>
 Jesli przeliczyles, ze przy jakims symbolicznym zysku na jednym
egzemplarzu, potrzebujemy ich sprzedac 50 zeby wyjsc na 0, to nie ma o
czym chyba marzyc... chociaz, kto wie.
 Mozemy na poczatek zbadac rynek, kupic 2, powiedziec wszedzie ze jestesmy
dystrybutorami - jak nic z tego, coz mamy dla siebie;-)

pg
Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asua http://www.asua.org.pl