Re: os/2 warp 4 pl

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 08:21:55 MET DST

On Wed, 18 Apr 2001 19:01:15, Rafal Szymczak
<rafalszymczak_at_discoverfinancial.com> wrote:

> Jest tez eXceed V3.0. Ale jak zwykle nie dorownuje wersji dla Wingrozy.
> Producent nazywa sie chyba Hummingbird.

Jest jeszcze wersja 6.2 ale nie jest łatwo ją dostać (trzeba być
*naprawdę* zdecydowanym na zakup żeby pani z biura obsługi zgodziła
się podesłać wersję testową (nie mają jej na kompaktach) - mnie się na
przykład nie udało, natomiast bez problemu dostałem wersję pod windę)

Mimo wszystko jest to chyba najlepszy program tego typu (nawet w
wersji 3.0 której używam)

pOSdrawiam
Dominik Czechowski