Re: Jak zachowac ustawienia WarpCenter?

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 23:00:34 MET DST

Hubert napisał(a):
> Wlasnie, po raz kolejny, cos sie OSikowi nie spodobalo i po restarcie
> znikly mu ikonki z paska WarpCenter. Jak to naprawic/zachowac jaki
> pliczek, by potem latwo odtworzyc?

Nie wiem jaki ma to związek - ale subiektywnie zauważyłem jakiś czas
temu, że Warcenter znacznie rzadziej się psuje gdy odpalam go z
Autostaru a nie jako wywołanie z Config.sys-a...

--
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,