Re: os/2 warp 4 pl

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 20:40:43 MET DST

On Wed, 18 Apr 2001 07:18:31, Grzegorz Szyszlo
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

[...]
> szczerze mowiac, wystarczy zeby na os/2 byl porzadny xserver
> zeby mozna po ludzku podlaczac sie do hostow unixa.
> wiem ze jest xfree, ale to polsrodek, ktory nie potrafi
> uzywac sterownikow graficznych OS/2.

Jest chyba jeszcze HOBlink. Komercyjny, juz nie rozwijany, ale wciaz
mozna go chyba kupic po bardzo atrakcyjnej cenie. Dziala w oknie PM.
Ponoc niezly.

http://www.hob.de/www_us/news/news0012.htm
http://www.hobsoft.com/products/x11/x11.html

> ps: bylo cos takiego jak XPM, ale ibm jakos zaprzestal
> jego rozwijania. poza tym byl zbyt drogi na to co oferowal,
> jak wiekszosc rzeczy w ibm.

O ile pamietam XPM byl (jest?) jakis czas temu rozdawany przez IBM za
darmo. Mozna go bylo legalnie sciagnac ze strony IBM.

Marek