Re: Bylo: Z CD-ka do pliku Jest: Warp CD-Copy

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 09:26:12 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Kurcze. A może by ktoś potestował z Polaków, _polski_ program Warp CD-Copy?
> Oświećcie mnie dlaczego nie używacie Warp CD-Copy. Dzięli temu będę mógł
> poprawić/zmienić/dodać. Bez Waszej pomocy program będzie wyglądał tak jak sobie
> go zaprojektuję i nic poza tym. Tak mi się przypomina cytat "Cudze chwalicie, swojego
> nie znacie". Szkoda.

ja bym mogl ten program potestowac. kiedys sie nim nawet
zainteresowalem.
tyle ze .......... zaregistrowac trzeba. pomyslalem sobie
"ja to chromole" skoro mam dosowego cdda.exe z moimi usprawnieniami
za darmo. to moje zbyt wygodne nie jest, ale dziala spoko. wiec po co
mam sie trudzic z rejestracja by byc testerem?

w kazdym razie moglbym wytestowac bo ripuje sporo plyt. a usprawnienia
(niestety zewnetrzne) do dosowego cdda.exe zrobilem tylko dlatego,
ze zaden program nie dal mi opcji ktorych oczekiwalem. a jest tego
calkiem sporo. btw. sam myslalem zeby zrobic program do ripowania
plyt pod os/2, niestety nie znam API os/2. nie wiem jak i do jakich
funkcji sie odwolywac. gdyby nie to ......... pewnie w tej chwili
bylby zupelnie za darmo dostepny calkiem dobry program :)

ps: jak wszystko rozbija sie o biblioteki, komercje i kase :)