Re: TCP/IP konfiguracja... Wymiekam

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 16:45:50 MET DST

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:
> =

> On Sat, 14 Apr 2001 08:20:59 +0200 (MET DST), Bartosz Tomasik (Bart/2) =
wrote:
> =

> =

> kurcze daje slowo, wyslalem tego maila tydzien temu...
> ale nic to, chcialem wam tylko zwrocic uwage na kolejnosc wpisow w con=
figu -
> setup.cmd sie wykonywal ale z bledami - efekt posortowania configa prog=
ramem
> cfgsort - przenioslem wywolanie setup.cmd na koniec pliku i dziala bez =
zarzutu :)

Tylko nie to! Nie sortowac! Sa pewne rzeczy (choc niewiele) w
CONFIG.SYS, ktore musza byc wykonane w odpowiedniej kolejnosci.
Sortowanie zaburza ten porzadek, i efekty sa takie, ze cos przestaje
dzialac. W najgorszym przypadku system moze w ogole nie wstac.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *