Re: siec na kompie... i iksy

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 12:19:12 MET DST

On Sun, 15 Apr 2001 18:06:58, ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) wrote:

> A jeszcze tylko spytam czy któreś z tych masz wpisane?
>
> SET TERM=ANSI
> SET ETC=C:\TCPIP\ETC
> SET TMP=C:\TCPIP\TMP
> Bo te powodują jeszcze zrąbanie tego pinga. To że miałem zrąbane przy
> instalacji (ciekawe dlaczego) to inna sprawa. Ale te komendy rąbią
> pinga. Wtedy ping daje na cokolweik to to unknown protocol...

Właśnie natknąłem się na coś na liście eCS. Tak nawiasem mówiąc, warto
czytać tą listę, nawet jeżeli się nie ma zamiaru kupiować eCS. Pisze
tam wielu łebskich ludzi.

Wracając do tematu, sprawdź, czy masz pliki "protocol" i "services" w
katalogu wskazywanym przez ETC. Na wszelki wypadek skopiuj te pliki
również do MPTN\ETC. Być może jakiś program ma ten katalog wpisany na
sztywno, zamiast czytać zmienną ETC.
A tak w ogóle, to winny jest instalator TCP/IP, który "zapomina"
skopiować wielu ważnych plików, między innymi tych powyżej.
Najlepiej niech ktoś, kto ma tą samą wersję TCP/IP co Ty, podeśle Ci
listę plików z \TCPIP, żebyś mógł ją porównać ze swoją.

Marek