Re: MMOS2

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 17:47:21 MET DST

On Sat, 14 Apr 2001 11:31:07, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Musze zostawic pewne SETy, bo inaczej Desktop staje przy boocie.
> A jak te sety sa, to sie nie da skasowac MMOS2 ;)

Chmm, nic nie powinno stawać. A nie masz przypadkiem zainstalowanych
jakichś rozszerzeń WPSa wymagających mmos2, np. XWPS ?

Potencjalnie procedura, którą opisał Leszek powinna zadziałać, tzn.
usuwasz kolejno:
wszystkie wystąpienia MMOS2 z config.sys,
SET DSPPATH z config.sys
cały folder Multimedia

Następnie reboot i usuwasz katalog MMOS2.

Acha, u mnie w \MMOS2\INSTALL\ jest skrypt DINSTSND.CMD (nie jestem
pewien czy to jest składnik MMOS2 czy pojawił się tam z jakąś kartą
graficzną), który derejestruje MMSND. Być może trzeba go uruchomić w
pierwszej kolejności.

Marek