Re: Fixowanie obrazu Vacka 4

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 08:43:16 MET DST

On Sat, 14 Apr 2001 08:23:41 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Przekopiowalem pliki z CD na dysk, zainstalowalem na ten image fixpacki, ale teraz ten
>image zajmuje 715 MB, czyli wiecej, niz standardowy CD. Moge kupic 840 (chociaz nie
>wiem, czy moja nagrywarka takie rozpozna), ale zastanawiam sie, czy wszystko jest w
>porzadku?
>
>(FI zawsze sie za pierwszym razem wywalal i w strukturze katalogow fixow byl o jeden
>katalog vacpp za duzo ;/

Spróbuj inaczej. Z płyty standardowej zrób instalację typu "file server", a następnie
na to posadź fiksa. Przy kopiowaniu 1:1 najprawdopodobniej na dysku lądują Ci
pliki nie będące składnikami instalacji.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21