Re: FAT32, FAT i HPFS

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 21:20:11 MET DST

On Tue, 10 Apr 2001 14:01:18, jan_at_P25.bu.uni.wroc.pl (Jan Gromadzki)
wrote:

> Niestety drajwer do FAT32 działa tylko lokalnie na tym konkretnym systemie,
> w którym się go zainstalowało i np. nazwy na partycjach FAT32 na komputerach
> w sieci są skracane(tak wynika z moich osobistych doświadczeń).

To, jeśli się nie mylę, nie jest wina OSa tylko windows, które nie
"ujawnia" długich nazw jeśli dysk jest montowany z OS/2.

> Poza tym jak pogodzić sterowniki do FAT32 i VFAT (długie nazwy na FAT16
> (m.in. dyskietki), próbowałem, ale nie bardzo to działało, pewnie kolejność
> wpisów w config.sys jest ważna, może już to ktoś rozpracował?

Jeżeli chodzi o dyskietki, to możesz sprawdzić nową wersję NDFSa
(2.x), do ściągnięcia z hobbesa lub
http://www.blueprintsoftware.com/netdrive/

Marek