Re: Co to jest...

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 21:14:59 MET DST

Dominik Chmaj wrote:

> Kiedyś na lecji informatyk tak podyktował do zeszytów a ja go poprawiłem na "wielojednozadaniowy" :))

W takim razie jaki system jest dla Ciebie wielozadaniowy - winda?
bo wiele razy pada?

> Lepiej określić go jak kiedyś ibm sam go głosił:
> "lepszy dos niż dos i lepsze windows niż windows" ;)
> (ciekawe skąd mogli napisać dos i windows?)

Nie pracowałeś pod MDOS i WinOS2? - porównaj z łaski swojej prędkość i
możliwości - nie przy gierkach, a przy pacy w aplikacjach biurowych.

Sławny MSDOS6.1 nie ma porównania z PCDOS7 firmy IBM, windows dotyczy tu
aplikacji pod win 3.11 i.. nie tylko - śmiało! - jedna maszyna z P300 i
win98 lub 2000 + office 2000 i druga 486/133AMD z WP_Suite 6.1 - stawiam
flaszkę za OS/2.

I jeszcze drobiazg - porównaj ceny obu zestawów!

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >