Re: IBM1S506.ADD

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 00:07:05 MET DST

Witold Luty wrote:

> Po wgraniu tych otrzymanych sterownikow przestal
> dzialac OS z fixem 11 (jak wyzej pisalem dziala
> tylko z DANI lub IBM1S506 z 1996r.).

To cos musisz miec zdrowo namieszane. Nie spotkalem sie jeszcze z tym,
zeby najnowszy IBM1S506 byl gorszy od starego z 96 roku.

> Po zaaplikowaniu fixa 15 (start systemu z dyskietek) :
> fix 15 sie wykonal, ale po restarcie nie widzial dysku,
> wiec nie przetworzyl zalockowanych zbiorow.

Cos tu nie gra. Po zaaplikowaniu fixa przy starcie z dyskietek nie ma
potrzeby przetwarzania zalokowanych zbiorow, bo takowych nie ma. Przy
starcie z dyskietek wszystkie zbiory na twardym dysku sa nieuzywane, w
zwiazku z czym fix podmienia je od razu. Tylko przy starcie z dysku
niektore zbiory sa w uzyciu, w zwiazku z czym nie moga byc podmienione
od razu.

> Powtarzam :
> do fixa 11 dziala z DANI lub IBM1S506 (96r.),
> OS2DASD i inne bez znaczenia.
>
> Po fixie 15 nie dziala zadna kombinacja.

Uruchom system z dyskietek, przejdz na twardy dysk do glownego katalogu
i wykonaj komendy:
DIR *.ADD /S
DIR *.DMD /S
Sprawdz, czy nie ma jakis zbiorow z rozszerzeniami jak wyzej z katalogu
innym niz \OS2\BOOT. Jesli sa jakies duplikaty OS2DASD, IBM1S506 lub
DANI, to je wywal.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *