Re: Co to jest...

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 15:36:44 MET DST

On Thu, 5 Apr 2001, Leszek KUBRAK wrote:

> Wielozadaniowy, jednoużytkownikowy system operacyjny z powłoką graficzną
> dla komputerów PC. Jego podstawową cechą jest to, że potrafi pracować bez
> niespodzianek latami. Pozwala na uruchamianie programów OS/2, DOS-owych (prawie
> wszystkich), Windows 16 i coraz większej liczby Windows 32.
> Moim skromnym zdaniem (używam go komercyjnie od 7 lat) jest doskonały do zastosowań
> biurowych, jako komputer sieciowy, pod jego kontrolą pracują kasy biletowe na kilku
> dworcach autobusowych w Polsce.
> Wersja OS/2 Warp 4 (aktualnie tworzony następca nazywa się eComStation) przeznaczona
> [...]
 warto dodac, ze os/2 w wersjach 2.1, 3 i moze nawet jeszcze starszych
pracowal z powodzeniem przy obludze aparatury pomiarowej w roznych
miejscach na uj (krakow), mimo ze wobec polityki firmy ibm to sie powoli
zmienia, to sam fakt pozostaje, ze unikatowe zdolnosci i cechy osa
pozwalaly mu byc takze narzedziem naukowca.

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asua http://www.asua.org.pl