Re: TCP/IP konfiguracja... Wymiekam

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 15:30:39 MET DST

On Wed, 4 Apr 2001, Dobrowolski, Przemyslaw wrote:

> Stawiałem TCP/IP wiele razy i zawsze nie miałem problemów, lecz dzisiaj po
> prostu nie daję rady.
>
> Jest sobie Notebook z kartą 3Com EtherLinkIII LAN+33.6 Modem PC Card i ACP.
>
> Zainstalowane MPTS i TCP/IP.
> Po instalacji ping 127.0.0.1 daje no route to host.
> Po zrobienu ifconfig lo 127.0.0.1 ping zaczyna działać.
>
> Dla wyjaśnienia w configu mam loopback z adresem i lan0 z adresem jako
> "Enabled"
>
> Aaa... I jak zrobię ifconfig lan0 ... to ping chodzi też po sieci.
>
> Co robię źle lub może jak to poprawić?
 wydaje mi sie ze i tak i tak nawet jak by konfiguracja "automatyczna"
(ta z notebooka) dzialala, to uruchamiany byl by efektywnie ifconfig, z
jakis przyczyn nie jest. sprawdz pliki startup.cmd, co tam jest?
 poza tym jak dziala po zrobieniu recznie ifconfigiem, to dziala po
prostu:)
 a co jest jak sprawdzisz rutowanie?

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asua http://www.asua.org.pl