Re: IBM1S506.ADD

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 18:05:55 MET DST

Witold Luty wrote:

> DANIS jest wietny, widzi ca pojemno dysku
> itd. Z FIXEM 11.
>
> Po wgraniu fixa 15 nie widzi dysku.
> Parametry Danisa jak mi si wydaje nic nie daj ,
> bo wyra nie nie dochodzi do rozpocz cia
> przez niego jakiej pracy
> (brak dost pu do CONFIG.SYS, i czegokolwiek
> innego -> popraw i zrestartuj system).

Chyba masz problem z czym innym. Wyglada na to, ze fixpak podmienil Ci
OS2DASD.DMD na 32-bitowa wersje, ktora wymaga LVM.

Jesli masz dyskietki instalacyjne, to uruchom system z nich. Na trzeciej
dyskietce bedziesz mial napis na dole zeby nacisnac F3, zeby przejsc to
linii komend. Po przejsciu do linii komend, wloz druga dyskietke i
przekopiuj OS2DASD.DMD do \OS2\BOOT na twardym dysku.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *