Re: USB w OS/2

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 21:39:09 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> Są, ale nie wiem w jakim zakresie ogólnodostępne. Spróbuj przez
> http://service.software.ibm.com/os2ddpak/html/index.htm
>
> I napewno będziesz musiał posadzić nowszego fiksa.

Drukarkę z pewnością tak - są sterowniki dla USB, natomiast
 skaner ? - niemcy zrobili oszukiwaczki dla linuxsa, które
 tłumaczą mu że skaner USB lub Parerell jest podłączony na SCSI
- z opisu wygląda, że to działa - patrz na Sane/HP - poza tym
 właśnie tu, na grupie, w którymś z tematów dotyczących skanerów
 wrzuciłem to jako attach i proponowałem podjęcie próby
 przetłumaczenia tego na OS-owe - sam tego nie zrobię,
 bo z programowania to tylko z pralką sobie radzę:))
 Myślę, że dobrze by było problem rozgryźć do końca i wstawić na
 TEAM - ja niestety skaner potrzebowałem, lecz bałem się kupić w
 ciemno, a SCSI było za drogie, więc pozostaje mi tylko szukanie
 rozwięzania, co cierpliwie robię.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >