Re: co robi IBM2MAT.SYS?

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 18:01:20 MET DST

Witam,
Mam zainstalowanego OS'a na Dell Latitude CPxJ (P3 650, Ati Mobility1,
Ess Maestro 3, lan na Xircomie 100 Mb +modem). Wszystko poza kartą
dźwiękową działa OK. Są jakieś dziwne problemy z flopem, bo raz go
widzi a raz nie. Ciekawostka: instalowałem z dyskietek i wszystko
widzial ;). Sterownika, ktory wymieniles nie mam w configu.

pOSdrawiam
Dominik Czechowski