Warp 4, SMP i Peer

Autor: Jakub Gołąb (olorin_at_imladris.denied.cx)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 17:49:05 MET DST

Hej,

Jak wiadomo podmieniając pewne pliki z WSeBa można zmusić Warpa do
obsługi kilku procesorów. Właśnie tak zrobiłem korzystając z faktu, że
wpadła w moje ręce płyta dwuprocesorowa. I wszystko byłoby pięknie (
system 2 procesory widzi, na warpcenterze 2 łądne kolorowe krzywe )
ale...
Każda próba skorzystania z zasobów rzeczonego komputra poprzez sieć peer
kończy się trapem 0e. Po powrocie do jądra z FP15 znowu wszystko jest
OK. O co tu chodzi? Czy ktoś z was widział coś takiego?

Pozdrawiam,
Kuba
olorin_at_imladris.chipdrive.pl