Re: Co sie robi jak pada java?

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 20:03:30 MET DST

On Sun, 25 Mar 2001, Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> masz:
> ifconfig
> route
>
> co wiecej?
 o ile dobrze kombinuje, to nie da sie przy pomocy route i ifcnfig wpisac
adresu interfejsu na STALE i zrobic tak zeby nie uruchamial sie dhcpd.

> Ściągnąć fixy do Javy... A jeśli masz ACP i ustawiłeś jave 1.3 jako domyślną to teraz
> sobie płacz. Żartuję :-D
 ehhehehe:)) nie nie ustawialem zadnej nowej javy, jest ta ktora byla
z systemem.

> Jeśli tak to napisz to pomogę Ci powrócić do wersji 1.1.8
pomoz mi znalezc gdzies w plikach konfiguracyjnych wpisanie adresu ip i
taka zmiane, zeby nie pobieral adresu przez dhcpd ..

pg