Re: OS/2 i Novell

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 20:29:50 MET DST

On 26 Mar 2001 08:10:44 +0200, Leszek KUBRAK wrote:

>Czy któryś z kolegów, który ma działającego klienta Novella pod OS/2
>mógłby podesłać mi NET.CFG, CONFIG.SYS i PROTOCOL.INI ?

Mam działającego b. dobrze klienta na Warp3 (nie Connect) , instalowanego z
pominięciem MPTS (MPTS jest, ale ponieważ nie udało mi się zmusić go do
zobaczenia karty sieciowej, to go olałem) , wgrałem instalację klienta v.2.12
z płyty Entera z Novelem 4.11. Na Warp 4 klienta doinstalowałem w czasie
instalacji systemu i jest krzywo, o czym już pisałem, t.j. w oknie DOS działa
super, w oknie os2 kapie bajt po bajcie - ciekawe, przecież jedno i drugie
korzysta (chyba?) z tych samych sterowników. Jeśli interesują Cię te pliki,
to jutro rano mogę podesłać.

Jurek Michniewski