Jaja z peerem

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 17:58:50 MET

Nagle padl mi trojnik (tak nagle, ze po prostu nie wiem, co sie stalo). Ale jajcarnie, bo
pod PMShellem przy probie startu requestera wypluwal jakis blad oznaczajacy blad
systemowy (w sumie nic co by mi cokolwiek mowilo) a po zabootowaniu do lini
polecen, informowal prawidlowo, ze nie tak cos z kablem. Ktos wie, skad ta roznica?

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 0h 04m 26s 726ms (en).