Re: Skojarzanie plik˘w.

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 15:24:03 MET

On Thu, 22 Mar 2001 15:07:41 +0100 (MET), "\\"S oä'""@kujawiak.man.lodz.pl wrote:

>Sorry za elementarne pytanie.
>Gdzie w OS/2 Warp 4 można skojarzyć program z danym typem pliku, tak aby
>ten typ pliku był domyślnie otwierany w przez ten program. Jakoś nie
>mogę się do tego dogrzebać (Przyznaję że nie grzebałem bardzo uparcie ;-) ).

Np można to zrobić tak :
W ustawieniach programu jest zakładka SKOJARZENIA/ASSOCIATION i tam przypisujesz
do programu typy plików.

Przy czym uwaga : jeżeli dany typ pliku jest skojarzony z kilkoma programami,
to po standardowym "dwumlasku" uruchamiany jest ten pierwszy.

Jest też taki programik ASSOEDIT. Poszukaj na Hobbesie.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21