Re: Win-OS/2 blokuje

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 23:54:59 MET

On Tue, 20 Mar 2001 16:20:18 hubert_grupy_at_poczta.onet.pl (Hubert)
wrote:

> Zdarza sie, ze przelaczam sie z pelnoekranowej sesji Win-OS/2 na Desktop
> i system sie blokuje tzn. wykresik pokazuje moc zajetosci. Ale wracam do
> Win-OS/2, ponownie od razu sie przelaczam na Desktop i wszystko wraca do
> normy. Zmienilem wlasnie sprzet na Duron/VIA 133, nie przeinstalowywalem
> systemu. A wczesniej raczej takich rzeczy nie obserwowalem (na 486).
> Warp 4, fix 9.
> Jakies pomysly? TIA.

        To akurat prawie na pewno _nie_ jest Twój przypadek, ale ja coś
takiego obserwowałem, gdy wrzucona w tło aplikacja WINOS2 otwierała
sobie okno dialogowe - np. gdy Excel chciał automagicznie zachować
arkusze, a któryś arkusz nie miał nazwy.

        Jeżeli nie potrzebujesz, żeby programy w tle chodziły, to może po
prostu zablokować pracę w tle w ustawieniach Win-OS2?

--
Pozdrawiam,
Jan.