Re: Program do backupu na DDS3

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 23:06:50 MET

Sebeastian Trojanowski wrote:

> obsluga

> Najnowszy czyli 11 do wersji polskiej, wyzuca mi cos ze nie znajduje
> urzadzenia probowalem z roznymi SCSITAPE:1,2,3,4 czy jak to tam sie nazywa
> ale nadal mi wyrzuca blad moze dlatego ze uzywam tego w wersji demo ?.
> Wogole jakie ma ograniczenia BA/2 w wersji demo.

Chodzilo mi o najnowszy fix do BA/2. Ale nie jestem pewien, czy to mozna
zastosowac do wersji demo.

Poza tym, jak zainstalowales BA/2? Moze brakuje Ci czegos w CONFIG.SYS.
Sprawdz, czy masz:
1. Wlasciwy driver do kontrolera SCSI (BASEDEV=??????.ADD)
2. BASEDEV=OS2ASPI.DMD /SHARE
3. DEVICE=C:\BA2PRO\BTSSCSI.SYS (Twoj katalog moze byc inny)

Nigdy nie uzywalem wersji demo, wiec nie wiem jakie ma ograniczenia.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *