Re: Program do backupu na DDS3

Autor: Sebeastian Trojanowski (sebek_at_eranet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 10:53:54 MET

"Rafal Szymczak" <rafalszymczak_at_discoverfinancial.com> wrote in message

Adam Plaszczyca wrote:

> Sebeastian Trojanowski <sebek_at_eranet.pl> napisa (a):
>
> Seagate Sytos Premium, Back Again/2... Platne, niestety

Sytos Premium? Czy to jest jeszcze w sprzedazy?

Ja uzywam BackAgain/2 i jestem zadowolony.

----
Zainstalowalem wczoraj w domu Back Again/2 ale ma jakies klopoty z obsluga
tego streamera,
ale znalazlem wczoraj na hobbesie cos co sie nazywa Nova Backup lub
podobnie, ten odrazu sobie poradzil i wyglada jakos lepiej ale niestety
wersja demo pozwala na zapis 25 MB i tylko 4 godz. zabawy, obsluguje SCSI,
Trakker (nawet  mam takiego pod port lpt ale nie testowalem) , streamery
polaczane pod zlacze dyskietki no i cala reszte pod LPT i inne dziwne
zlacza.
pOSdrawiam
Sebcio