Re: Bardzo trudny dostep do dysku, a wrecz niemozliwy

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 21:37:49 MET

> Zaraz, zaraz. Koledzy cos mieszaja. Z opisu wynika ze nowy dysk jest
> SCSI, wiec kontroler Dani go nie obsluguje. Jaki jest kontroler SCSI w
> tym komputerze?

Albo ja cos zle napisalem, albo to jednak Ty mieszasz (bez urazy). Stary jest na
SCSI, a nowy na Danielki.
Wszystko sie wyjasnilo - sciagnalem nowa wersje (1.3.7, a mialem 1.1, jest na
Hobbesie) i chodzi OK! Problem byl w tym, ze nie mialem pojecia o co chodzi.

Pozdrawiam
Hubert

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2