Re: UNIX w OS/2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 21:54:37 MET

Wojciech Gazda napisał(a):

> Rzeczywiście - jestem trochę "wczorajszy" ;-)))

> Sciągnąłem z Netlabsów v0.9.5. Ale w tych narzędziach i tak nie ma less
> i find. Jak bez ręki :-(((

Sciągnąłem już less i find z hobbesa, a do szczęścia brakuje mi jeszcze
paru kosmetycznych ustawień "terminala". Ktokolwiek wie:
- jak zmienić czcionkę w VIO OS/2 na inną niż domyślna (na przykład
Courier...),
- jak zmienić domyślny kolor tła i czcionki?
- jak inaczej niż za pomocą MODE BW106,30 można ustawić domyślny rozmiar
"terminala" na mój ulubiony: 106x30 znaków ;-))

Dzięki.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */