Re: help needed

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 05:33:57 MET

Wojciech Gazda wrote:

> [...]
Teraz to widać fachowca!

> - pokaż skojarzenia typu pliku z wieloma programami, jak łatwo się to
> robi,
Tu prosił bym dokładniej, żebym nie sknocił - mi po kliknięciu w
dokument otwiera się pierwszy skojarzony program - nie wchodziłem w to -
drugi też może wskoczyć?

> - pokaż jak działają 'Work Areas' - w Windows będzie to za 1000 lat,

Czyli obszar pracy - otwiera wszystko tak jak było zamknięte - podobnie
jest w WP-suite - czy tak? - w tym punkcie także prosił bym dokładniej.

> obiektów (W Windows same wyjątki: Mój komputr, kosz, moje dokumenty,
Bo tam jest pomyłka - powinni zapakować do kosza samego Bila:)

> PS. Pokaż też (to już ma niewiele z obiektowością), że może nie

> być przycisku 'zastosuj', który tak naprawdę uniemożliwia
> anulowanie wprowadzonych zmian...

Wprowadzonych wcześniej przez nauczyciela, a nie tych, które chce
wprowadzić grzebacz.

> --
> Wojciech Gazda

I w taki właśnie sposób proponuję zrobić jakby mapę możliwości - czytaj
przewagi OS/2.

Prosimy o więcej propozycji

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >