kurde-Fix39PL

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 20:17:38 MET

Dziękuję za wcześniejsze podpowiedzi dotyczące fixpaczenia - tym razem
zadziałało już przy pierwszym podejściu z użyciem fixa 39Pl z płytki
Team-owej. Czyli aktualnie mam we wstępnym testowaniu Warpa-3 connect PL
z fixem 39, ustwionego na logicznej E - wersja goła, bez sterowników
dedykowanych sprzętowi, ale z BonusPakiem (celowo goła).

Jak na razie to kurdefix 39-PL "zangielszczył" mi polską wersję systemu
- patrzę w to-to, sprawdzam, i coś mi nie gra - dopiero dzieciak się
spytał dlaczego wszystko po angieksku:))???

Pytanie co pominąłem?

Wersję czystą - bez fixa mam spakowaną z boku, wobec czego powrót jest
bezproblemowy i grzebać mogę ile wlezie. Może pierw trzeba 32 PL i na to
39? - to się chyba nadpisuje w całości, a więc takie postępowanie raczej
nie miało by sensu???

Do szkółki muszę dać wersję polską.

Co jeszcze fixpaczyć i który fix zawiera instalacyjny MTPS - bo zawiera,
gdyż kiedyś założyłem to na swojej maszynie, a teraz jakoś mi źródło
wsiąkło.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >