Re: Dla tych co nie wierza w gnuplota.

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 21:54:54 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> A to fakt :)
>
> pozatym jak ktos juz
>
> PRawde mowiac, to jest chyba we wszystkich arkuszach...

Jeżeli już mowa o arkuszach - używam QuattroPro z WP Suite 6.1.
Jak pierwszy raz go otworzyłem, to dowiedziałem się jak powstały kolejne
wersje Excel'a - tylko, że MS robi podróby, tak jak kieduś ruskie - niby
to samo, a jednak.... W QuattroPro jest jakby lepiej i logiczniej, mimo,
że nie po polskiemu. Robiłem ostatnio analizy ekonomiczne - cacy. Horror
się zaczął, gdy okazało się, że mam oddać to nie tylko na piśmie, ale i
w postaci dyskietki. Oczywiście, gdy mówiłem o arkuszu kalkulacyjnym,
myśleli o Excelu - trzeba było zobaczyć ich minę, jak powiedziałem, żę
nie pracuję w programach nieprofesjonalnych i stratą czasu jest
przetwarzanie danych, gdyż szybciej mogę im zainstalować QPW, które
zajmuje tylko 22 MB - odpuścili - grunt to nie dać się zwariować!
A swoją drogą będę musiał zobaczyć czy policzy macierze? - w końcu to ja
decyduję co ma on liczyć, problem polega wyłącznie
na tym, żeby tak podać by zrozumiał, czyli pierw samemu trzeba wiedzieć
o co chodzi - i tym właśnie różnią się prorogramy normalne, od programów
dla ... użytkowników M$.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >