Re: eCS - pierwsze wraženia

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 16:21:06 MET

On Thu, 15 Mar 2001 15:50:11 +0100 (MET), Krzysztof Koczubik wrote:

>pisz jak najwięcej, mało czasu zostało, a ja się ciągle zastanawiam:
>zamawiać, nie zamawiać, zamawiać, nie zamawiać........

Powiem krótko. Jeżeli nie masz wykupionego Software Choice do OS/2, to
niestety zostałeś z systemem bardzo dobrym, ale nie stojącym w miejscu,
zwłaszcza, jeżeli chodzi o obsługę sprzętu. A jak życie pokazało problemem
może być nawet wymiana padniętego dysku, bo takich "małych" już się nie kupi.

Napewno argumentem ZA jest dołączane oprogramowanie, między innymi Lotus Smart Suite.
W wresji ostatecznej systemu będzie to wersja 1.6, aktualnie jest 1.5. Będzie
dodawany również InJoy. Jest dawane takie "cóś" co się nazywa "Desktop on Call".
Możliwość zdalnej pracy na komputerze z dowolnej innej maszyny wyposażonej w maszynę
Javy.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20