Re: restart desktopu

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 07:32:03 MET

On Wed, 14 Mar 2001, Ninik wrote:

> Próbowałem wszystkie które miały opcje taką. No i niestety nic nie
> zadziałało. Podeśli ten Twój, sprawdzę...
Jak zmontuje kompa, to jeszcze dzisiaj Ci wyślę, ew. w sob/nie.

> Ps. gdzie mogę dostać ddpack2? Jest za free czy nici z niego?
A próbowałeś poszukać u mnie na ftp.koszalin.tpnet.pl ?
Może spróbuj /pub/os2/fixpak/ .....

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|