maly programik

Autor: Ninik (ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 00:44:26 MET

Hi!

Potrzebuje dwóch programików... najlepeij rexowych...

Pierwszy ma za zadanie przeszukać plik a.txt i dać mi plik b.txt w
którym znajdą się wyrazy zawierające wyrazy z literkami "a", "b", "c".

Drugi z nich mając plik s.txt i pliki od s.001 do s.nnn ma podmienić
plik s.txt losowo wybranym plikiem np s.024. Jeszcze chciałbym by była
to drugie takie sprytne że by się automatycznie powtarzało co 2 minuty
:)

Pomóżcie mi plijz, zwłaszcza w tym drugim!
(chodzi mi o losowy wybór siga, przyda się też i innym) :)

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj