Re: Problem z PMMailem

Autor: Ninik (ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 23:35:48 MET

Kiedyś ktoś zwący się ninik_at_alpha.net.pl (Ninik) napisał że:
> Z tego co zauważyłem ma jedną opcję dotyczącą akceleracji i
> jeszcze jakieś małe udziwnienia. Np podaje dziesiąte części
> kilobajtów. Chodzi IMHO dobrze. Ale nic specjalnego ;)

Nie używałem długo więc teraz jeszcze dochwalę. Podaje bardziej
szczwgółowe dane, znaczy się maile pokazuje z dokładnością do 0.1kB
(było 1kB). Przy wysyłaniu czy odbieraniu pokaże też ile dokładnie zdarł
(procenty z dokładnością do 1%, ilość kB z dokładnością do 1kB, i
czasami ilość kB/s). Chodzi bez zarzutu :)

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj