Re: WARP Server

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 03:16:52 MET

Tomasz Szczesniak napisał(a):

> Tylko czemu po ponownej instalacji sterownika karty (i wyrzuceniu
> poprzedniego oczywiście) system odmówił startu? A podobno NieTe są
> stabilne :))

A dlatego, ze w Widows ma zestaw wpisow w rejestrze, zaczynajacych sie
od HKEY_LEGACY_costam (w kazdym razie jest tam slowko LEGACY), ktore sa
nieusuwalne - to znaczy nawet system za pomoca swoich wlasnych funkcji
nie potrafi tego usunac ani zmodyfikowac. Na nieszczescie zapamietywane
sa tam glownie parametry sprzetu...

Jak dowiedzialem sie w pomocy technicznej M$, jes tak "ze wzgledu na
bezpieczenstwo, bo te wpisy sa wazne dla stabilnosi systemu i ich
przypadkowe usuniecie bla, bla, bla..."

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */