Re: DN/2

Autor: Mariusz Borkowski (borkowsm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 21:06:48 MET

On Sun, 11 Mar 2001, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Warp 4 UK, fp13.

Ja mam Warp 4 + FP 9 i jest OK (najwyrazniej bede musial
wreszcie zainstalowac nowego fixa bo za duzo rzeczy dziala
mi bez problemow ;-) ). Troche to jednak potrwa - moze
sprobujcie przez ten czas cos pokombinowac.
Czy w Options->Configuration->Startup macie zaznaczone
"Always release long slice"?
Polecam tej obejrzec procedure TinySlice w pliku advance.pas,
moze znajdujacy sie tam Delay(1) w nowszych wersjach systemu
dziala jakos dziwnie? Czy zmiana np. na Delay(32) (lub
wiecej) daje jakies roznice?

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl