Re: help needed

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 11:14:14 MET

On Fri, 9 Mar 2001, Killer wrote:

> ćwiczeń

> myśle, że oswojenie się z tym systemem ... ale nie mam pojęcia jakie
> ćwiczenia wymyślić, bbo jestem początkujący w OS/2 ... dopiero od kilku
> tygodni się tym bawie ...

Może na początek jakieś szczególnie proste rzeczy. Np. Jak ładnie, poprzez
przeciąganie myszą, możena skonfigurować sobie każdy folder osobno, Jak
pozmieniać prosto kolorki, czcionki, tła, kolory pasków itp.
Jak tworzyć nowe obiekty korzystając z System OS/2 -> Templates,
przeciągasz, zmieniasz nazwę i masz. Jak tworzyć cienie i jak one
funkcjonują. Jak z przeglądarki przeciągnąć na pulpit strone.
Potem możesz pokazać jak się instaluje system, a podczas instalacji można
grać np. w Klondike.
Za długo pracuje z systemem, żeby znać jego bajery. Są poprostu kawałkiem
chleba dnia poprzedniego.
Aha możesz jeszcze pokazać kopiowanie pomiędzy użądzeniami na różnych
kanałach i uczulić słuchaczy na to, że urządzenia prawdziwie równolegle
pracują (niewiele systemów na PC to potrafi, a OS/2 od urodzenia prawie).
Wielu ludzi zaska kuje fakt, że możesz równolegle:
formatować dyskietkę, przegrywać pomiędzy dyskami jakieś pliki i
jednocześnie uruchamiać programy jeden po drugim.
Na razie to by było na tyle, reszta w następnym odcinku...

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|