Pytanie o ICQ

Autor: Piotr Biegała (pb_at_dirtymind.dk)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 09:59:23 MET

Witam

Jestem tu tylko przelotem z takim problemem:

 - w mojej firmie czesc koncowek chodzi na windzie i czesc na OS/2 -
zaistaniala potrzeba zainstalowania wewnetrznego ICQ - znalazlem stosowny
serwer i klienta, jednak klient pod winde jedynie. Z tego co sie orientuje -
OS/2 supportuje API windows i stad moje pytanie - czy da sie zainstalowac
widowsowego klineta na OS/2 ???

Zainteresowanym podaje link do sciagniecia owego klienta:

http://tucows.it.pw.edu.pl/win2k/adnload/73122_28637.html

Z góry dzieki za odpowiedz od znajacych temat

Pozdrawiam
                                 Piotr Biegała
... gdzie Outlook przechowuje moja poczte? W Redmond ...
ibuczek w kolorze blue z MacIUSIEM 8.6, 6100 z 8.1 i Classic!!!