Re: Java

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 09:47:31 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Zdecydowanie :) Grzegorzu - jak bedziesz sie przesiadal, to daj znac za wczasu :)
> Dzieki Adamie za propozycje :)

nie ma sprawy. dam znac :) btw. prawde mowiac, gdyby nie team
juz dawno bym przeinstalowal :) a tak po prostu nie moge wylaczyc
maszyny na 2 tygodnie "bo konfiguruje" itp.

aha. w sprawie maili. na teamie dziala w tej chwili serwer weasel 1.10.
widze ze autor W KONCU wzial sobie to, ze przez POP3 transfer sie
przycina. jest juz nowsza wersja i w opisie jest zaznaczone
ze blad zostal poprawiony. ciekaw jestem czy rzeczywiscie tak sie stalo.
chyba dzisiaj zrobie upgrade serwera poczty i ftp tez przy okazji.
a moze nawet sprobuje sie pobawic lista dyskusyjna? :))))))

btw. przez ostatni rok (a moze ciut dluzej) jestem zafascynowany
dystrybucja linux debian. to jest to, czego w os/2 brakuje mi
najbardziej. jak ktos ciekawy, niech sobie pooglada www.debian.org ,
albo www.debian.pl.org . wszystko przez www, caly support.
poprawki dostepne on-line. oficjalne dystrybucje, ale ....
... narzedzia do tworzenia wlasnej dystrybucji :) update pakietow
z softem "w locie" i przez siec w trybie przyrostowym.
jawna lista bledow dla kazdego pakietu dystrybucji. dla kazdego
pakietu grupa robocza, mozliwosc zgloszenia bledow, jawna lista
bledow poprawionych, w toku i oczekujacych. po prostu super :)
bardzo mnie dziwi ze skoro ludzi z neto stac na zrobienie
czegos tak fantastycznego, czemu poteznej organizacji jaka jest ibm
na to nie stac, szczegolnie dla legalnych userow. a userzy os/2
przede wszystkim tacy sa. wymyslaja jakies platne poprawki i inne
bzdury. w glowie mi sie to nie miesci.

no dobra. wyzalilem sie :) w kazdym razie nie sadze bym przez
najblizsze pol roku byl w stanie (takze ze wzgledu na serce)
rozstac sie z os/2. w kazdym razie nawet jak sie pozbede, jestem
sklonny przez dluuuugi czas utrzymywac domene os/2, nawet jesli
mialby to byc 3ci serwer secondary :)