Re: ibminst

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 17:52:40 MET

Grzegorz Chmaj wrote:
> =

> Witam
> =

> Cos dziwnego sie dzieje - wczoraj zainstalowalem sobie os/2 warp 4 (po
> raz kolejny), ale pare rzeczy eksperymentujac zepsulem. Dzis chcialem
> ponownie zainstalowac system, wiec wykasowalem stary, podczas instalacj=
> w momencie po kopiowaniu dyskietek wyskakuje czerwony ekran
> "\ibminst\*.* polecenie xcopy nie zadzia=A0a=A0o rc=3D2" i nie chce si=EA=

> oczywiscie zainstalowac
> =

> ktos ma jakis pomysl ??
> [...]

Katalog IBMINST jest po czesci zakladany na dysku C, chociaz OS/2
instalujesz na innej partycji. Czemu tak jest to nie wiem, ale jesli
masz partycje C do ktorej OS/2 nie moze pisac (np. FAT32), to to moze
byc zrodlo Twoich problemow.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *