Re: Gdzie znika pamiec?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 28 Feb 2001 - 21:10:21 MET

Piotr Grzybowski wrote:

> nigdy duzy swap nie byl problemem:) problemem zawsze byla zmiana jego
> rozmiarow. Swap i jego wydajnosc zalerza wylacznie od wydajnosci systemu
> plikow... a hpfs jest nie zly, ale nie jest najlepszy.

z moich doswiadczen wychodzi, ze HPFS sprawuje sie duzo lepiej
niz NTFS (ten jest krowiasty ze hej), jest tez conajmniej 50% szybszy
niz ext2fs. zeby nie bylo niedomowien, hpfs meczylem pod os2 a ext2fs
pod linuxem. czyli kazdy system ze swoim natywnym fs.
ext3fs tez jest gorszy od hpfs. raiserfs tez cienko przedzie.
z tego co wiem, od hpfs jest lepszy tylko jfs. ale osobiscie sprawdzic
nie mialem okazji.