Re: ibminst

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Wed 28 Feb 2001 - 15:53:38 MET

On Tue, 27 Feb 2001, Grzegorz Chmaj wrote:

> Witam
>
> Cos dziwnego sie dzieje - wczoraj zainstalowalem sobie os/2 warp 4 (po
> raz kolejny), ale pare rzeczy eksperymentujac zepsulem. Dzis chcialem
> ponownie zainstalowac system, wiec wykasowalem stary, podczas instalacji
> w momencie po kopiowaniu dyskietek wyskakuje czerwony ekran
> "\ibminst\*.* polecenie xcopy nie zadziałało rc=2" i nie chce się
> oczywiscie zainstalowac
>
> ktos ma jakis pomysl ??
 hym. rozwiaznie uniwersalne - zmazac partycje i zrobic ja przy
instalacji - albo po prostu sformatowac wczesniej.
 Jesli nie chcesz formatowac dysku, to powidz mi tylko, czy masz tera na
dysku gdzie instalujesz katalog ibminst, pewnie masz, maz cos w nim?
 A tak z innej beczki, normalny warp4? bez jakis gadzetow na dyskietkach?
bootowany z dyskietek? ustawione copyfromfloppy? Kazde z tych pytan, jest
bez sensu - jesli z dokladnie ta sama konfiguracja instalowal sie do tej
pory. Jedyna rada, jaka przychodzi mi do glowy - to sformatowanie dysku,
przed instalacja, a potem rozpoczecie installki "na czysto"

pg