Re: restart desktopu

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Tue 27 Feb 2001 - 21:19:06 MET

On Tue, 27 Feb 2001 20:48:47 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Hehehe, jakby ci tu... :) Restart to nie shutdown :) ani sleep, ani power off... Restart to
>restart :) A ja bym Xworkplace zainstalowal, gdyby rzeczywiscie mial wszystkie
funkcje
>OD... :(

Wiesz co Lewhoo. mam dziś zły dzień, więc od razu napiszę to co nie powinienem Ci
pisać. Jeśli chcesz o czymś dyskutować to posiadaj argumenty aby prowadzić
rzetelną i spójną dyskusję (patrz na Twoje odpowiedzi na maile osób które czegoś nie
umieją zrobić)... Albo chociaż jeśli nie masz to nie nic nie pisz, albo jeśli nie jesteś
pewien zgódź się z aksjomatami, które piszą koledzy z grupy :-)
huh... już lepiej, więc do sedna, co do restartów, shutdownów i poweroffów:

Proszę bardzo, w XWorkplace wciskasz prawy klawisz myszy na desktopie w menu
masz

[...]
Shutdown
[...]

i opcjami jest Default OS/2 shutdown..., XShutdown..., Restart WPS...

Mogę jeszcze opisać możliwości wyżej wymienionych pól (jest dużo różnych opcji).

Na dalsze Twoje problemy odpowiadam. XWorkplace można zainstalować razem z
OD jako program który rozszerzy możliwości Twojego WPS'a.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 1d 23h 36m 41s 914ms (en).