Re: BEznadziejnie glupie pytanie programistyczne

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sat 24 Feb 2001 - 19:31:45 MET

On Sat, 24 Feb 2001, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Ale ja chce, zeby mi to poszlo pod Dosem... ;) A moje przygody z PMem
> zakonczyly sie
> ostatnio,kiedy probowalem napisac porzadnego MLE (textboxa) ktory by
> nie migal i
> mog miec rozne kolorki. Utknalem na gpi, cos mi sie nie rysowalo ;)
> Totez wracam do
> podstaw i pisze weza ;)
 wlasnie po to jest zaimplementowane conio.h zeby niektore programy
mozna bylo od razu pod dosem i osem kompilowac. Prawda jest taka, zei tak
nie napiszesz weza pod osa w oparciu o getch tylko - nie da sie
czyscic bufora, wiec i tak wyladujesz na jakis funcjach z api osa,
uzywalem ich daaawno temu i nawet juz nazw nie pamietam... ale i tak
lepiej jest ich uzywac... bo pod dosem i tak bedzie inaczej - po prostu
zabawa z klawiszami bedzie _zawsze_ zalerzna od systemu.

pg