RE: EMX i wieszanie systemu

Autor: Dobrowolski, Przemyslaw (Przemyslaw.Dobrowolski_at_Wincor-Nixdorf.com)
Data: Wed 21 Feb 2001 - 09:38:39 MET

Lech Wiktor Piotrowski pisał:

> U mnie działy się takie
> Najswiezszy (chyba) matrox... nie SDD

No właśnie... Nie możesz winić systemu operacyjnego, jeżeli driver karty
graficzniej jest zbugowany. Pamiętasz Full Screen Dive? Pisałem do Matroxa,
że mają błąd, wskazywałem w którym miejscu. Ale mnie olali.

> Tak, wygladalo na to, ze w tle dziala... Ale nie jestem pewien.

jak wyżej. System działał poprawnie, a driver nie dostał GreResurrection
przy CTRL-ESC.

---
Przemysław Dobrowolski
Software Engineer