Re: Dos Navigator dla OS/2

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Tue 13 Feb 2001 - 22:23:15 MET

On Tue, 13 Feb 2001 18:36:10 +0100 (MET), Mariusz Borkowski wrote:

>Pojawil sie wreszcie port Dos Navigatora Open Source
>dla OS/2, skompilowany przy pomocy Virtual Pascala.
>Na razie port jest jeszcze w fazie alfa, ale chyba
>warto juz obejrzec: ftp://os2.dhs.org/hdd/os2/apps/dn2/

Jako, że jesteś wśród autorów to zgłaszam kilka poprawek. Brakuje klawisza CTRL-W
(Bardzo mi pomaga w FC/2 i FC/W). Klawisze są pobierane globalnie :) Na przykład
jak teraz wciskam alt to w drugim tasku zmienia się pasek dolny. Z Controlem i shiftem
jest to samo. Ale przyznam, że jestem pod wrażeniem!!!! Jeszcze trochę i zamienie
FC/2 na DN/2 :)
Jeśli nikt nie będzie umiał w Waszym tweamie czytać i pisać fizycznych sektorów
(kopiowanie dyskietek, którego nie ma) to chętnie sobie przypomnę Pascala i
pomogę w niższym poziomie z CTRL-W też :)

Z CTRL-W to sposób jest banalny (notacja 'C') [napisane jako przykład i nie wiem czy
nie popełniłem jakiegoś błędu]

#define INCL_WINWORKPLACE
#include <os2.h>

[...]

PSZ szKatalog; // Katalog w którym dokładnie jesteśmy
HOBJECT hObject; // Nie wiem jak to jest w VP, Uchwyt do obiektu WPS

hObject = WinQueryObject(szKatalog); // próba pobrania uchwytu WPS'a dla katalogu

if (hObject)
{
  // udało się otrzymać uchwyt
  BOOL flRC;
  // próba otwarcia objektu na dektopie (opcje sprawdź w OS/2 Toolkit
  flRC = WinOpenObject(hObject, OPEN_DEFAULT,FALSE);

  if (!flRC)
  {
    // coś jest nie tak - błąd
  }
}
else
{
  // Wystąpił błąd
}

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 0h 28m 12s 460ms (en).