tcpip32.dll

Autor: Krzysiek (krzysp_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Feb 2001 - 18:34:05 MET

Udalo mi sie wreszcie dostac os2tk45. Zainstalowalem,
skonfigurowalem sobie kompilator tak, aby wszystko
ladnie chodzilo... i tutaj jest malay problem (jak zawsze)...
otoz potrzeba tcpip32.dll, ktorego nie mam... to
oznacza, ze musze dostac jakas latce czegos... czego jeszcze
nie mam, prawdopodobnie poprawke do MPTN tak?
Az boje sie pytac... skad to wziast tak, zeby nie trwalo to
tyle, ile ladowaine os2tk45 (prawie 40mb).....

Pozdrowienia
Krzyszotof Pawlowski

--
Szybko, szybciej, RUBIKON! Naprawdę szybki Internet: http://rubikon.pl