Re: SDI

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Fri 09 Feb 2001 - 13:02:03 MET

On Fri, 9 Feb 2001, Krzysiek wrote:

> Wiem, ze troche nie na temat, ale jestem ciekawe paru rzeczy.
>
> Czy ktos moze to ma? Czy ogole warto sie tym interesowac?
 zalerzy.. z pewnych wzgledow sie kalkuluje:
 a) jestes caly czas online
 b) ip masz na stale
 c) nie ma zadnych przeszkod zeby nie postawic serevra
 d) dziala na kablach telefonicznych, i nie blokuje lini
 wady:
 a) lacze nie jest zbyt przepustowe
 b) a)|115kbit/s
 c) cena, 100zl na wejcie, potem 160zl miesiecznie - to jest cena "w
    miare" dobra...

> Czy potrzebny do tego modem, jezeli tak, to jaki?
 Tak, jest potrzebny, za 1000zl. Kupujesz od tepsy (pewnie kosztuje
naprawde 10zl). Nie ma z tym zadnych problemow, poza tym ze do mnie sie
teraz nie da dozwonic;-)) (ale to tymczasowo cos na centrali zrabali)

pg