Zalety MSWord

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Thu 08 Feb 2001 - 19:44:33 MET

Szanowni Panowie i Panie! - oto co mnie trafiło:

Przy obróbce końcowej pliku o wielkości 41k otrzymałem kolejne
komunikaty:
1- dokument jest zbyt duży aby Word mógł sobie z nim poradzić,(do
dydpozycji tylko OK)
2- dokument jest zbyt duży żeby go zachować, usuń część tekstu, (do
dyspozycji oczywiście tylko OK)
3 - nie możesz zamknąć MS Word, ponieważ jedno z pól dialogów jest
aktywne. Wróć najpierw do MSWord i zamknij dialogi.(OK)

Nie wiem czy trzeba dodawać, że wyjście z pętli dialogów było
niemożliwe.

Jaka zaleta? - żaden Word Perfect nie spowoduje wydzielenia tak dużej
dawki adrenaliny! A jak masz to w pracy, gdzie zamiast normalnego
systemu, przymusem wstawili windę, to poprostu odparowujesz - czyli
kolejna zaleta - można wyłączyć ogrzewanie pomieszczeń!

Pozdrowienia dla windziarzy, bo właśnie zdrowie najbardziej im
potrzebne.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >